Dotace Marketing
Dotace pokrývající 50% nákladů na prezentace produktů a služeb vaší společnosti na zahraničních veletrzích a výstavách. Získejte dotaci z výzvy Marketing a navštivte až 5 výstav či veletrhů po celém světě, na kterých můžete představit svou firmu novým zákazníkům a obchodním partnerům
Vyhlášení dotační výzvy: 27. 6. 2024
Příjem žádostí o dotaci: 29. 7. 2024 - 28. 3. 2025
Kdo může získat dotaci: podniky do 249 zaměstnanců (tzv. malé a střední podniky)
Jakou část nákladů projektu pokryje dotace: až 50%
Jak vysokou dotaci lze získat: až 2,45 mil. Kč
Specifické podmínky výzvy:
- Projekt musí být realizován na území ČR mimo hlavní město Prahu (sídlo společnosti může být v Praze).
- V rámci jednoho projektu je podpořeno max. 5 účastí na výstavě nebo veletrhu.
- Každý žadatel je oprávněn předložit maximálně 1 žádost o podporu.
Na co lze dotaci čerpat:
- Pronájem výstavní plochy včetně stánku a dalších souvisejících služeb a poplatků.
- Doprava exponátů, stánku a jeho vybavení na veletrh a výstavu v zahraničí a zpět.
- Marketingové a propagační materiály – např. letáky, plakáty, brožury, prospekty, videa a další propagační materiály.
Případová studie využití dotační výzvy Marketing
Malá česká společnost, specializující se na výrobu luxusních látek a oděvů, získala dotaci ve výši 1,5 mil. Kč, která jí umožnila účastnit se zahraničních veletrhů a výstav s cílem rozšířit své obchodní možnosti na mezinárodní trhy.
Během dvou let se firma zúčastnila pěti významných zahraničních veletrhů. Konkrétně se jednalo o veletrhy Première Vision Paris a Milano Unica v Evropě, Intertextile Shanghai v Asii a Texworld USA v New Yorku. Tento výběr byl strategicky zvolen s ohledem na relevanci těchto veletrhů pro textilní průmysl a možnost navázání kontaktů s potenciálními partnery a odběrateli.
Na těchto prestižních veletrzích firma prezentovala své produkty prostřednictvím speciálně navržených marketingových a propagačních materiálů, které byly rovněž součástí dotace. Díky aktivnímu zapojení a důkladné přípravě získala firma pozornost zákazníků a konkurence, což vedlo k uzavření nových obchodních dohod a zvýšení povědomí o značce na mezinárodní úrovni.
Účast na těchto zahraničních veletrzích se pro firmu stala klíčovým krokem k rozšíření svého obchodního působení a získání nových zakázek na trzích mimo Českou republiku. Dotace, kterou firma obdržela, tak měla zásadní vliv na úspěch a růst firmy v oblasti textilního průmyslu na mezinárodní úrovni.